umranozby Merhaba kızlar 15+6 dayim gece kanamam oldu acile gittik iğne oldum ilaç verdiler bebeğimin kalp atışında kesesinde sorun gözükmüyor bu durumu yaşayanlar varsa destek olabilir mi herkesten dua bekliyoruz melegimle kızlar 🙇♀️
Esen umranozby ben 5 haftalikken yaşadım sonra ara ara devam etti bol bol dinlendim ayaklarını yüksekte tuttum stres olmamaya çalıştım progestani ve haftalık iğnemi kullandım ve bol bol dua ettim. Bir süredir yok çok şükür bunları tavsiye edebilirim
Tugba34 umranozby gün içerisinde kendini yorduysan kasılmıştır rabbimin izniyle bişe olmaz inşallah üzme kendini yeterli 🤲🏻💗
umranozby Dinleniyorum yastık koydum yüksekte tutuyorum ayakalrimi inşllah baya azaldı kanamam panik oluyorum ağrılarım ara ara geliyor dualarınız için teşekkür ederiz minigimmle 🙏