Bende martta doğum yapacam 2 sene sonra hamile kaldım ben eşim çocuklara çok düşkün ve hiç korunmayacagini söyledi bende bebegim anne sütü iyi icsin diye istemiyorum ikinci çocuğu dedim bana ben birşey kullanmam korunmam dedi bende sprial taktiririm dedim oda benim iznim olmadan yapamazsn dedi ve ben ne yapacam bilmyrm bende isterim beraber büyüsünler ama bebeğim anne sütü düzgün içemez o zaman hamileliğim çok şükür güzel geçti hamile olduğumu bile anlamadm taki 18. Haftaya kadar oda hanım efendi hareket edince anlamaya basladm ve mide bulantısı dışında bir sıkıntım yoktu sizce martta doğum yapsam 7 ay sonra ikinci cocuga başlasam erkenmi.