Kızlar 36+2 yim bugüne kadar içimde öyle tekmeler taklalar hiç hissetmedim en başından beri çok uslu bi bebek 👶 hareketleribile ilk net 21 22 haftada hissetmeye başladım öyleki nst bile işkence bana 🥺 çocuk çok hareket etmediği için iki üç kere çekiyolar yatıp beklemek çok zor hemşireler hep dalga geçiyo ne nazlı bebek falan diye varmı benim gibi olan artık bi sıkıntımı var diye düşünmeye başladım hiçbirşeye tepki vermiyo canı ne zaman isterse oynuyo okadar 🤷🏼♀️😂