Sumeyye123_ Arkadaşlar merhaba 14+2 yiz ve ikili teste girdim ultrasonda bebeğim her iki bacağınıda kaldırmıştı ve gayet göstermişti kendini ama doktorum kıza benzettim dedi kesin bişey demedide sizce değişirmi ben çok merak ediyorum.
haziranin25i Sumeyye123_ doktorun tecrübesi çok önemli biz 13+3 de öğrendik kızımızın olacağını şuan 31+1 deyiz kızımla 💜 ama genel olarak araştırdığımda cinsiyet tahminleri 16.haftadan sonra başladığı yazmakta 😎
cnsuuu Sumeyye123_ doktor 12. haftada kız gibi dedi, 3 hafta sora erkek dedi😂♥️ en doğrusu 16. haftada belli olan👌🏻
Naaz Sumeyye123_ değişebilir benimde 11 haftada erkek gibi dedi hatta gosterdi ben bile gördüm kesin erkek dedim ama Kordonmuş meğerse cok kucuk olduğu icin karisabiliyormus. 16. Haftada net gösterdi kızmış. Sonrada hep kız dedi.
MeliSeliMelih Sumeyye123_ bak mesela bu benim bebeğimin bacak arası [url=https://hizliresim.com/wu6IEU][img]https://i.hizliresim.com/wu6IEU.png[/img][/url]
Beyzan MeliSeliMelih ayy Maşallah bu baya erkek 😍 minnak pipili. Hiç böyle güzel net gösteren bebek görmemiştim
Sumeyye123_ MeliSeliMelih benimkide aynı böyle bacağını kaldırmıştı ama bişey yoktu kıza benzetti doktorum ama bu aylarda değişirmi onda şüpheliyim
yenianne140920 MeliSeliMelih Ayy bu fotoğrafın çok benzerinde bizdede varr 🙈🙈 Sanki ona bakıyormuş gibi oldum 😂😂 Rabbim hepsini hayırlı evlat etsin hayırlı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah
MeliSeliMelih Beyzan evet canım doktor 3 defa gösterdi pipiyi bi doktor erkek gibi demişti kendi doktorumda erkek olduğunu söyledi detaylıda iyice görürüz artık 🥰
MeliSeliMelih yenianne140920 amin inşallah 🥰 erkek miydi sizinde ? Kaçıncı haftaydı foto bizim burada 16.hafta 🤗
yenianne140920 MeliSeliMelih erkek canım bizde 18. Haftaya ait bu fotoğraf 😌 bugün inşallah 27. Hafta ya giriyoruz 🙈
Sumeyye123_ MeliSeliMelih aminn hepimizin gönlüne göre versin aslında farketmiyo ama kız bebeklere karşı ayrı bir zaafım var eşiminde benimde tabi önce sağlıklı olsunn