Hilalayd Pendik Medipolde zorunlu sezeryan oldum. Doktorum Saadet hocaydı. Genel olarak herkes çok güleryüzlü ve çok ilgiliydi. Gayet memnun olarak ayrıldım hastaneden. Arkadaşımda orda normal Doğum yaptı ve sancı odalarının olduğunu söylemişti ebelerin çok ilgili olduğunu orda duşa soktuklarını ve bu şekilde sancılarının kasılmalarını hafiflettiklerini söylemişti, pilates topu falan da varmış :)