Elifbebek Merhaba kizlar 39.hafta hamileyim, bugun kontrolum vardi, cati muayenesi yapti doktor 2cm aciklik var dedi dogum ne zaman gerceklesir sizce 🤔
Mhtpttr Elifbebek kuzum eğer doğumun hızlı gerçekleşmesini istiyorsan Meryem ana otunu kullan sancıların başladıktan sonra ki yakındır sancıların gelmesi sağlıkla bir avazda doğumun olur inşallah ☺️🙏🏻
Naaz Elifbebek bol yürüyüş yap merdiven cık bide squat hareketleri var açılma icin netten bakıp yapabilirsin. Ahududu yaprağı cayı hurma ve ananas tuketebilirisn. Rahim ağzını yumuşatıyormuş.
Elifbebek Mhtpttr amin insallah canim 🤲 ama bu ottan elimde yok su an baska neler yapabilirim acaba 😊
Mhtpttr Elifbebek aktar falan varsa yakınında bulabilirsin aslında bende aldım 37 deyiz bizde erkenden aldım attım köşeye araştırdığıma göre çok faydası oluyor otun vallahi başka bir fikrim yok bende sana yakınım 😁
Mhtpttr Elifbebek rica ederim canım sağlıkla bebişini al kucağına inşallah çok kolay bir doğumun olsun 🥰