Gamzemerve Selam kizlar 29 haftalığim doğum parası toplu 4.500 ne zman alıyoruz başvuru yapmamız gerekiyormu kurumsal firmada asgari ücretle çalışıyorum 30 haziranda cikicam 35 haftalık oluyorum 3 hafta doktor iznimle fazla çalacak teşekkürler
Dilara55 Gamzemerve canım sen çalıştığın yerin mali müşavirine raporlarını vereceksin oda sisteme işleyecek daha sonra da alacaksın paranı ek olarak başvuru yapmana gerek yok zaten işlendiği zaman ssknın Sistemine düşünüyor sigortaları yapınca
Serenica 32.haftada alablrsnz doktor raporunuzu, onu is yerinizin muhasebesne verip ayrlablrsnz son 1 yil icinde hamleyken 90 gun sigorta varsa 2 seferde yatyor 5050 lira civari diyorlar toplam
Serenica Eger calsmayada devam edicekseniz 32.haftada calisabilir raporu gotrmek zorundasnz doktornzdan alip muhasebenize
Gamzemerve 32 den snra 35 kadar çalışmak icn doktordan alicam izni doğum parası içinde mi doktordan alıp iş yerine vermemiz gerekiyo