Beker bende sizin gibiyim vajinal muayeneden çok korkuyorum şimdi eşinle birlikte olmaktan korkmuyorsun ama diyecek olanlar olabilir belki o da hep problemli oluyo bende kendimi çok kasıyorum henüz 32 haftalığım ama bence sancın gelmeden vajinal muayene yapmasın sancı esnasında anlamazsın normal doğumdan da korkma inşallah doğumun kolay olur hemencecik de ayaklanırsın, zaten eğer çatın darsa da Bi problem varsa sezeryana o zaman çevirir ben kendim için böyle düşünüyorum