Ebru3535 Merhaba kzlar bugun doktora gittimm 11+6 haftalık olduk ılk defa ultrason fotografını aldm bugün naısl foto yüklenıyor yardmcı olurmusunuz sızınle paylasmak ıstıyorum tahmınlerınız ıcın smdıden trsekkur ederm 🙏🙏🥰
Bahar2622 Ebru3535 Merhaba,aşağıya detaylı olarak anlattığımız linki bırakıyorum . 🌸 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme