alimerve Kızlaaar batık izleri nasıl geçer ya bilen var mı batık gördüğüm zaman dayanamıyorum sinir oluyorum çıkarmaya çalışınca da iz kalıyo ama duan çok fazla iz var napıcam
BarlasMom94 alimerve ben ağda ya da elektrikli epilasyon ile alınca çok batığım oluyordu. Jilete geçtim gitti tüm batıklarım. Bir de kese öneriyorlar batıklar için
Hayalizlerim alimerve izler geçmiyor canım bende aynıyım dayanamayıp sıkıyorum leke kaldı onlarda gitmiyor peeling kese jilet falan işe yaramaz onlar batık oluşumunu engeller ama olan kalan izi geçirmez.
Kedianasi alimerve ergenlik döneminde bacaklarım berbattı batıkları hep sikardim iz iz olmuştu sıkmayı bıraktım bir süre sonra epilasyon derken temizlendi geçiyor yani
alimerve BarlasMom94 canım bende önceden jiletle yapıyodum ama evlenınce hemen çıktığı ıcın onla alamıyorum elektrikli epilasyomla alıyorum aşırı batık oluyo
BarlasMom94 alimerve bende de aynı işte aşırı batık oluyor ben sivilce gibi oluyor bende o görüntüden hiç hoşlanmıyorum. İki günde bir duşta jilet yapıyorum. Ama bıktım açıkcası. Doğumdan sonra lazere başlıcam biran önce
alimerve BarlasMom94 işte 2günde bir uğraşmak sıkıntı bide karnım büyüyünce iyice zorlasıcak temizlemek
Fatosdvrc alimerve yok canım zararlı bende kıl takıntisı vardı evlenmeden once lazere başladim nokta nokta lekelerimin hepsi gecti püp pururzsuz tertemiz oldu
esraaarslan Bende önceden epilasyon aletiyle alırdım hep batık olurdu lazer yaptırdıktan sonra pürüzsüzleşti iz felan kalmadı