Bireylulmasali Kızlar 17+1 hamileyim ve şimdiye kadar çok kez ultrasona girdim bunun bebeğime zararı olur mu?
oykuduru21 Bireylulmasali bende hafta bir gidiyorum doktoruma zarar vereceğini sanmıyorum öyle olsa doktorumuz uyarırdı eşya düşünüyorum 😊
Tugceasel_ Bireylulmasali aslında o da bir radyasyon olduğu için zararlı olduğunu duymuştum ama doktorlar saha iyi bilir