Merak ediyorum benim ilk gebeliğimde kızıma hamileydim gözlerimi açamıyordum hep halsizlik uyuma isteği vardı, şuanda 5+5 günlük hamileyim ama tam tersi uyku hali yok halsizlikte olmuyor çok şükür acaba cinsiyeti farklı olabilir mi bilgisi olan var mı?