Leylaaa38 iyi akşamlar öncelikle inşallah güzel sonuçlar almanı diliyorum. Sana 4 tüp bebek 1 aşılama yaptıran iki düşük yapmış biri olarak bu süreç stres yapmamak elde değil ama şunu asla unutma beynimiz ne kadar rahat olursa orası da o kadar rahat olacak. Bunu sana söylemezler ama kendini her durumu yaşamaya hazırla. Çünkü bu durum eşle aranın açılmasına neden oluyor. Onlar senin yaşadıklarının hiç birini hissetmiyor sen duanı, beslenmeni ve zihnini rahat tut. Herşey gönlünce olsun. Rabbim herşeyin en güzelini hazırlıyor. Ve doktorunu çok iyi araştır işlem bittikten sonra evraklarını al kontrol et herşey yaşanabiliyor. Dualarım tüm isteyenlerle 🙋🏼♀️