Busrairem yani kendinizi düşünün yeni doğum yapmışsınız. Eşinizinde bir baskısı yok zaten olması anlamsız ve üzücü olur. Neden bu kadar düşünüp kendinizi yıpratıyorsunuz erkek olsun diye rabbim uygun görmemiş üç tane melek vermiş bence çok şanslısınız herkesin illa oğlu yada kızı olacak diye bişey yok. Arzu etmenizi anlıyorum eğer bu kadar istiyorsanız inşallah sağlıklı bir oğlunuz olur 😊😊