Fatmanursanliii Tgcam yok henüz almadım ama yılbaşından sonra illaki artar o yüzden yılbaşından sonra konuşucam canım doktorla 7000 den aşağı diyeceklerini hiç sanmıyorum çok pahalı ama bebeğimi başka bi doktora emanet edemiceğim için mecbur vericem
hulya_1919 Tgcam Salı günü tarih vericek Aral hoca 2 Şubat yada 8 Şubat bebeğin durumuna göre ☺️Sizin
hulya_1919 balkupumm 2 gece yatış ama süsleme varmı bilmiyorum canım o kadar sormadım pandemi nedeniyle olmayabilir ama net öğrenmek lazım
hulya_1919 balkupumm jimer pembe mavi ve medicanayla anlaşmalı doğurdum bende dün çıktım hastaneden memnun kaldım hemşireler olsun doktorum olsun