Hayır ayrıldığınız an idari izinli
oluyorsunuz.29. Haftadayım ve hala devam ediyorum müdürüm uzaktan olmasa bile sen yüz yüze gelme hep uzaktan devam et demişti.zaten eşimde idareci bu konuları iyi bilir yani idari izne ayrılsaydım ek ders alamayacaktım.ilçede yerime gelecek hoca yok çocuklar mağdur olmasın diye ne kadar devam ederdeyim okadar iyi nede olsa uzaktan yapıyorum