busetmr Cidden sabahtan beri çok kötüyüm ne yesem midem bulaniyo başım dönüyor benim gibi olan var mı ilk aylarda hiç böyle olmadim ben şuan çok kötüyüm tansiyonum normal onda da sıkıntı yok 😞
Aysgog busetmr Bebekten olabilir canım bende cok yaşadım 37 haftadayım hala oluyor arada bebek büyüdükçe gücünü daha cok alıyor.benim düşüncem bu yine doktoruna danışmakta fayda var
busetmr Aysgog neyle geçer kuzum artık çözüm istiyorum eczane ilaçta vermiyo ama ben dayanamıyorum bütün enerjimi aliyo 😞😞
Aysgog busetmr yani geçmiyor doğum yapana kadar bu tarz sıkıntılar çekmen normal ben haftaya doğuma girecegim hala kusuyorum.beslenmeye çalış.uzandıgında kalkarken ani hareketlerden kaçın