Merhaba arkadaşlar. 40 gün önce düşük yaptim ardından kürtajla kalan parçalar temizlendi. 39.gün adet oldum. Kürtajı yapan doktor 3 ay sonra gel gebelik planlaması yapalim folik asite de devam et şimdi dedi. Folik asite devam ediyorum, tekrar gebelik için 1 adet süresi yeterli mi 2 ay olmuş oluyor kurtajdan sonra? Böyle gebelik yaşayan var mi?