hanimeli Doktor sadece ultrasondan bakıp yumurtaların çok fazla polikistik oversın demişti ve bir kaç test istemişti. Amh 3.30 çıkmış nasıl sizce? Randevuma daha 1 hafta var. Bilgisi olan yazabilir mi?
ecembugra53 hanimeli yumurtaların iyi canm fazla yumurta olması gebelik tutma şansı yükselşr için rahat olsun 😊
Zeynep5353 hanimeli iyi canm amh benmde öleydi iyi yani takma onu pkoluyumvbende fazla yumurtam var benmde bende aşilama tüp bebek düşünüyorum
ayse1205 hanimeli 1.5 ile 2 arası normal diye biliyorum ama pcolusun galiba ondan yüksek çıktı heralde
ecembugra53 hanimeli normalde 1.5 ile 4 aarsdı olması gerekir 4 üstü cok yüksek kabul edilir iyi kabul edilir cnm
Zeynep5353 hanimeli sende pkolusun şödi okdm onu canm mormal yolla olsa olurda benm 4 senedir olmuyo hala cnm