Kupecicegi_38 Kızlar 12 haftalık gebeyim. Çok fazla cips tüketiyorum. Yedikten sonra çok pişman oluyorum bir daha yemicem diyorum görünce dayanamıyorum 😔 bebeğime çok mu zarar veriyorum 😔
Magnolina Kupecicegi_38 hazir paketli ürünler bağımli yapıyor netten da araştırabilirsin yedikçe devamli canın istiycek yiceksin Bebegini dusun onun yemesini ister misin internetten üretim videoları izle belki tiksinirsin işe yarar
Oykuaygun Kupecicegi_38 kendine de zarar veriyorsun 😒 yeme diyemem insanın canı isteyince istiyor yani ama az yemeye çalış
Oykuaygun Kupecicegi_38 yok canımm sanmıyorum ama kesin bişey de söylemek istemiyorum. O kadar şey yedim içtim. Salam, sosis, kola, noddle çok şükür hiçbir şey olmadı