melisacgds 35+4 gebeyim bebeğimi sürekli karnımda hıçkırık tutuyo neden oluyo bilinçli anneler yazabilirmi acil lütfen ağrılarımda çok sık
Kubrasnyrt melisacgds canım hıçkırığın sağlıklı bebek olduğunu okumuştum burada bir arkadaş yazmıştı doktoru söylemiş bir problem yoktur inşallah ama ağrıların için hastaneye git istersen
KardelenYB melisacgds çok hıçkıran bebek emme rekflesı güçlü bebektir korkma ondan benım kızımda. Ç Ok hıçkırıyordu gıcık olurdum 😂 ama doktorum doğduğunda emme refleksine çok şaşırmıştı benımde anamı ağlatıyor tabi orası ayrı
melisacgds Kubrasnyrt günlerdir ağrım için gidiyorum ama NST cekiyolar ağrılarım cıkıyo hiçbirşey yapmadan yolluyolar
Kubrasnyrt melisacgds canım benim ağrım varmış mesela ama ben hissetmiyordum doktor ona rağmen serum vs yazmıştı ve kaç kez sormuştu ağrın varmı varsa mutlaka söyle falan diye hangi ildesin neden ilgilenmiyorlar acaba
Kubrasnyrt melisacgds Bende oradan geldim Bartın’a şuan bartındayım o zaman pandemiden dolayı mı ilgilenmiyorlar anlamadım enteresan gerçekten
melisacgds Kubrasnyrt belimde şiddetli bir ağrı var şuan can yakıcı hemde günlerdir ağrım var zaten artık doğsun diyorum gercekten cok zorluyo beni
Kubrasnyrt melisacgds canım benim ya benimde ağrılarım var ama şiddetli değil bebeğinin hareketleri nasıl peki istersen birde numuneye git gidebiliyorsan yada çok canın yanıyorsa ambulansı ara
melisacgds Kubrasnyrt Kubrasnyrt numuneye asla gitmem zaten özele gidiyorum bişey olsa haberdar etmiyolar yakınını virüsten dolayı bide yogun oralar