Elaali benim de 2 hafta önde doktpruma sordum ben sat ve usg son zamanlarda birbirlerini genelde yakalar endişelenme dedi eğer devlete gidiyorsanız ilk seçenekleri normal doğumu deniyorşar eğer ikinizde riske girerseniz sezeryan yapıyorlar benim suyum sınır seviyesinde özele gidiyordum normalde 29 haftada ciğer geliştirici iğne vurdurdu bana 34 haftada gel sezeryan yapalım sen kesinlikle normal doğum yapamazsın dedi devlette riskli gebelik bölümüne sağlık ocağındaki hemşireler yönlendirdi bu doktoruma o sık sık kontrollere çağırdı ve ilk seçeneğimiz normal dedi hep şuan 37 haftalığız 🙏🏻🕊