Merhaba kızlar 38+4 olduk bugün kontrolüm vardı çatımın dar olduğunu bebeğinde 3500 kilo olduğunu öğrendim birde üstüne öğrendim ki suyum baya azalmış sınırda şu an doktorumla yarın sezeryan için anlaştık 😌 Heyecan, korku, sevinç hepsi bir arada👀 Dualarınıza ihtiyacım var inşallah çok ağrım sızım olmadan bu süreci atlatırım. Doğumdan sonra neler yapmam gerekiyor tecrübeli annelerin tavsiyelerini bekliyorum. Şimdiden Allah razı olsun. Rabbim hakkımızda en hayırlısını versin inşallah🤲🏻