Kizlar ilk hamileligim. Dr catlatmdan sonra progestan yazmsti kullaniyorsum ama adet gunume 1 gun kalmia birakdim. Adetimden 1 hafta gwcince hamike olsgm ogresnm ve dr tavaiesiyiyle dayandirmSaydin soyledi.ama Allaha col sukur bense problem kanama fln yoktu.
Ayin 25 baslasim yine koymaya dun ama koyamadim dun ve bugun.
Yarin alicak esim.
Simdi size sorum su boyle olan oldumu aranizda? Kanama fon lekelenmem yok agrim fknda yok cok sukur 6+1