denizali_ Arkadaşlar hastaneye gidemiyorum çok uzak havalar yağışlı . Sağlık ocağı bana yakın acaba doktordan tahlil isteyip bana ilac yazabilir mi sağlık ocağı
Sb123 denizali_ ben sağlık ocağında tahlil yaptırdım ve sağlık ocağındaki doktor ilaç yazdı istersen doktorun yazsınn dedi ama ben doktora gitmeme daha var risk almayalım siz yAzın dedim ve yazdı tek kullanımlık bi ilaç baya rahatlattı çok şükür
denizali_ Sb123 ben de o zaman doktorumu ariyayim sağlık ocağı tahlili ertesi gün çıkıyor ☹️En iyisi gün icinde halletmek çünkü iyi değilmiş enfeksiyon. Afedersiniz iliskide de çok yanma oldu 🥺
Sb123 Benimde idrar yaparken yanmam yoktu idrarım koyu renkliydi ve sürekli varmış gibi hissediyordum
denizali_ Sb123 idrarim da geçen sarıydı bol su içince şeffaf oldu suan hiç yanma yok lavaboda ama sanki içten hissediyorum yarın doktorla bi görüşeyim bakayım ne dicek