yavrukom ben 5+6 iken alttan bakmasına rağmen bomboş bir kese gördü doktor. Ben de iki haftayı zor ettim çok korktum çünkü yolk kesesi falan da yoktu. Üstelik burda okuduğum yorumlara göre alttan bakınca 5+6 iken kalp atışını duymam lazımdı. O kadar gereksiz kendimi üzmüşüm ki. Kimseye ve özellikle kötü yorumlara bakma. Ben dört haftalıkken kalp atışını duydum falan diyenlere de inanma. Bugün 8+2 yim ve karından gayet bebek de görüldü kalp atışı da duyuldu. Daha erken biraz bekle öyle git inşallah kalp atışını da duyarsın sağlıkla kucağına da alırsın