Sevgili gebeler. Tam 37 haftalığım. Bebeğim 2 hafta geride minnak. Bugün kontrole diye geldiğimizde bebeğimiz besleyen damarlarda sıkıntı başladığını suyumun azaldığını bebeğin streste olduğunu öğrendik. Muayene girerken drum hiç acelemiz yok gün bermek için erken derken gizem senin suyun az 2 güne birdaha görüşelim usgnin sonundads gizem ystışını yapıyoruz bebeğinizi alıyoruz dedi. Evimden 2 saat messfedeyim. Eşyalarımı getirttim kocsm bile rahatça giremiyor annem burda. Ciğer geliştirici tspıldı . Damaryolum açıldı devamlı nstdrym. Dualarınızı bekliyorum. Çok korktum. Bi anda duyunca. Lütfen benim şçin okuyun. Bebeğim küveze girme ihtümalide yüksek