Bana da 28. Hafta da yaşadığım bir problem nedeniyle acile gittiğimde doktor suyumun fazla olduğunu birkaç kez tekrarladı o zaman sormuştum bir sorun mu oluyor fazla olunca diye annenin şeker hastası olması veya bebekte ki böbrek bağırsak sorunu su fazlalığı yapabilirmiş %90 bir sıkıntı yokturdur ama yinede her türlü riski paylaşmak zorundayım demişti. Şeker yüklemesi yaptırırsın zaten detaylı ultrason da organları hakkında bilgi verildi mi