Elf0305- Acaba bende doyamıyorum diye bi post atarmıyım nasılda özendim senin adınada mutlu oldum valla😞 14. Haftamız hala 🤮🤮🤮 düzelirmiyim kızlar 😞
bus91 Elf0305- aa kıyamam geçıyor dıyorlar 4. Aya doğru canım ben yaşamadım bulantı falan sadece ettek tiksindim kuşbaşı özellıkle hala kuşa başı haşlama sulu gıbı yemeklerden yiyemıyorum ama geri kalan ne varsa su 1 haftadır doymuyorum geçer inş
Elf0305- Ay sizin postları görüp ben seviniyorum valla 🤦🏻♀️☺️ Kıskanıyorum ama hasetliğimden değil asla çaresizliğimden 🤦🏻♀️😂 inşallah bende düzelirim