Zeze03 39 haftama girdigim gün kontrolüm vardı hastaneye gittigimde hafif ağrılarım vardı doktora söyledim tatlı bir dille hadi çatala geç dedi ben en çok çatı muayenesinden korkuyodum daha önce başka bi doktor kendimi geri çektiğim için kızıp bakmamıştı bana doktora kendimi geri ceksemde nolur kızmayın siz bakin dedim🤣 19 yaşındaydım yani daha çok erken anne oldum neyse baktı 3 cm acilman var dedi ben şok 😂 yatisini yapalım dedi yok ben şuan iyiyim sancim artarsa araba bulut gelebilirim evim yakın dedim ve eve gelince sancim arttı muayeneden sonra hafif kanlı lekeler geldi ben akşam 7ye kadar biraz daha bekleyelim diye diye evde sancimi çektim sonra tamam hadi gidelim dedim ve hastaneye gittik 3cm di hala acilmam suni şancı verdiler saat 8 karşımda kocaman saat zaman geçmiyor sanki gülerek girdim dogumhaneye sancim falan kaçtı ama 😂 suni şancı etkisini gösterince ben bağrış çağrış yalvar yakar 🤣 suyum geldi altıma yapıyorum dedim yarim saat sonra saat 21.41 de 4-5 ıkınmayla oğlumu kucakladım kuş gibi oldum ama sanci acı hiçbişey kalmadı düşünki bebeğim gözüme küçük göründü kaç kilo bu çok küçük çok mu küçük diye delirttim ebeleri 🤣🤣