Zeze03 benimde son 35 inşallah vakti zamanında kucağımıza alırız bebişlerimizi sizler herşeyini hazırlamışsınız kızlar bende ayarladım daha vardır diye valize koymadım hep buğün yarın derken erteliyorum Çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecek çatı muayenesi olmadım bende korkuyorum ondan da 😊😊😊