Baobap benimle birlikte 8kisi boyle basladik biz ayni ortamdan virus kapan, zaten doktor bu sene mevsimi gelmeden maske takildigi icin nezle grip cok cok dusuk seviyede dedi. Siz sansliymissiniz, benimle esim hep egleniyordu sen alerjiksin hep hapsuruyorsun diye ama hepsi artik belirti olarak gorunuyor, yaz aylarindaki gibi degil, virus mutasyona da ugruyor olabilir