Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim bu haftaya kadar hersey normaldi bugun kontrolüm vardı özel hastaneye gidiyorum doktorum bebekte hernisi diyafram fıtığı olabilir dedi çarşamba günü araştırma hastanesine randevu aldık internetten araştırmalarıma göre bebeklerin yaşama şansı çok düşükmüş bebeğine böyle denilipte yanılan doktor oldumu