Merhaba arkadaşlar 12+4 te doktorda tarama testim vardı bebek sağlıklıydı sonra kan testide yapıldı o da diğer gün belli oldu doktor beni aradı zehirlenmem mi var ya da riskim mi var tam bilmiyorum öyle bir şey dedi kaç defa hamileliğin başından beri gözüm bulanık olup başım ensem ağrırdı bu ağrı iki gün bile sürerdi tansiyonum düşüyor sanırdım heralde yükseliyormuș demek ilaç bile almazdım ama doktor bana günlük iki tane kan sulandırıcı hap verdi her akşam iki tane toplamda 150mg. Bunu alirsan tansiyonun çıkmaz derhal başla dedi. Sonra iş yerimde arkadaşıma anlattım benden yaşça baya büyük biz yurtdıșında kalıyoruz bana dedi buranın doktorları her ilacı veriyor bende hamileyken bana da çok verdiler vurdular dedi iki çocuğumu doğumdan sonra bir yaşına veya 8ayina gelince kaybettim araştırmadan alma dedi kafam karıştı çünkü kolay değil yani sonra kaybetmek. Aldığım ilacın adı burda trambo as iki tane toplamda 150mg her akşam alıyorum. Turkiyede tedavisi nasıl başından geçen oldu mu. Bir arkadaşım daha kullanmış 35 haftaya kadar o da dedi istemezdim mecbur kaldım bırakınca ödem topluyor vücut ve tansiyon çıkıyor . Benim de 35e kadar kullanmam gerek.