Annehissi2510 seni şimdiden strese sokmuş dr. Gitme şansın varsa başka dr a git, kafan daha rahat olur. Bi sıkıntı yokken 36 haftada neden başlatıcak ki Doğumu. Benim oğlan 3-4 hafta büyük çıkıyordu haftasından, 38.haftada suyum geldi , sezeryan için gün alıcaktım o gün. Sabah kontrole gidicekken doğuma gittim. Hiç istemiyordum zaten sezeryan olmak, şükür dr da ısrar etmedi normal olmaz diye. 3800le normal doğum yapabilirsin çatın dar değilse bi sıkıntı yaşamazsın Allah’ın izniyle. Dr a sezeryan kolay geliyor sanırım, o yüzden öyle konuşuyor.