Kardelen086 Bu hastane de dogum yapan veya takipte olan varmı bide doktor onerısı olan sımdıden tesekkurler 💞💞
ceycey123 Kardelen086 bugüne kadar gitigim en guzel hastaneydi 19.haftama kadar oraya gitim fakat evim uzak olduğu icin şehir hastanesine gidiyorum sehir hastaneside cok iyi ama aklim orda kaldi :(
Sevim_koza06 Ben dogumumu orda yaptm. Doktorum cok ıyıydı ılgılendı. Dogumunda ama nobetcı kım varsa o yapıyor. Benım bıraz zor oldu ama hepsı de gayet ılgılndı