Sema60- canım ben ve eşimde vardı bende 27 haftalık hamileyim test yaptırdık sonuç negatif çıktı cuma günü tekrar gideceğim doktor tekrar test yapacağız yine negatif çıkarsa iğne olursun dedi ama ilk gebelikte sorun olmuyor doğumdan sonra 72 saat içerisinde kan uyuşmazlığı aşısnı olman gerekiyor ikinci bebek de sorun yaşamamak için