nur94_ Özel hastanede atıyorum 3 bin Tl ye anlaştık doğum için ama hastane çıkışı 5 bini buluyor diyenler var , gerçekten böyle mi buna şahit olanlar veya bilenler var mı ?
mlsmrtgl nur94_ Anlaşmada yer alan maddelere bağlı. Bazı hastaneler ayrı oda ücreti vs çıkarabiliyor sizin anlaşmanızın içeriğinde neler olduğu önemli.
Betulmtn nur94_ onu söylüyorlar. Mesela şu fiyat ama 1 gece için böyle. 1 gece daha kalmanız gerekirse ücret ilavesi olacak diye
Aysem- nur94_ Canım bu gibi durumlarda itirazda buluna bilirsin kuzenim özelde çalışıyor ben kürtaj olduğumda bizi uyarmıştı belirtilen fiyattan fazla isterlerse asla kabul etmeyin itirazda bulunun demişti. Özellikle doğum zamanlarında çok oluyormuş bu durum sözleşmenizi dikkatli okumanız lazım.
Merve8494 nur94_ canım söyle yapın hastaneyebyatisinizi yaparken ödeme yapın eğer hastane çıkışı ödeme yaparsınız hastane size şu malzemeyi kullandık şunu yaptık şu testi yaptık diye para almaya çalışıyorlar abilerin arkadaşından böyle diyerek anlaştıkları paranın üstünde para istemişler