Güzel anneler merhabalar 20 buçuk haftalık gebeyim şuan covit oldum evde geçiyor çok şükür size sorum çocuğun sıvısı azaldığının belirtileri var mı diye soracaktım hastaneye gidilmiyor malum ve benim doktor 1 ay boyunca hastaneye kabul etmez ona göre bişeyler düşünücem bilgisi olan benimle paylaşabilir mi acaba şimdiden teşekkür ederim 🙏