Glsm6379 Arkadaşlar ben 26. Haftamdayım ve sürekli balık tüketemiyorum ve gebelikte çok önemli alınması. Hamileliğin hangi haftalarından sonra omega 3 (balık yağı hapı) takviyesi alınmalı siz kacinci haftadan sonra içtiniz ben geç mi kalmış oldum lütfen bilgisi olan arkadaşlar cevap yazsın
Hfidan Glsm6379 12 de almıştım 30 tablet imom diye bi haptı doktorunuz vermediyse gerek yoktur belkide
Secilt Glsm6379 12den beri alıyorum ama geç kalmış değilsiniz. Son 3 ay daha etkili oluyor omega 3 bir an önce almaya başlarsanız iyi olur.
kucukfindik Glsm6379 19.Haftadan beri kullanmaya başladım onun dışında haftada Birgün balık tüketmeye dikkat ediyorum.
Glsm6379 Esraguler0404 vitamin ilacı decavit mı kullaniyorsunuz ve kullandığınız balık yağı markası çeşidi neydi
Glsm6379 Hfidan doktor vermedi ama söyledim almak istiyorsan al dedi eczaneden ben yazmıyorum dedi zaten devlet karşılamadığı icin
kucukfindik Glsm6379 en azından marka önerebilirmiş ama benim doktorum kendisi söyledi balık yağı başlayalım şunu al diye .
mommy_bee Glsm6379 Balığı haftada 1 yiyebiliyorum. Doktorum 6 haftalikken Regenesis balikyagi ve multivitamin verdi.
Secilt Glsm6379 ben doktor tavsiyesiyle prenatal life kullanıyorum. Aynı zamanda extra multivamin almama gerek kalmıyor içinde tüm multivitaminler ve balık yağı var :)
Susambilge Glsm6379 mide bulantılarım geçtiği zaman başlamıştı benim doktorum. İçmekten zorlanmamam için. 13. Hafta civarıydı.
Dilek0809 Glsm6379 gebeliğim çok yeni ama ben bir yıldır kullanıyorum zaten günlük hayatımda da geç kalmış sayılmazsınız bence kötü düşünmeyin. Venatura ultra omega3 tavsiye ederim her şeyi olması gerektiği değerde dediğim gibi bir yıldır kullanıyorum
pia34 2 aylıktan beri kullanmaya başladım. Doktorum Efa Daily almamı önerdi, onu kullanıyorum. Hamile kaldığımdan beri balık ceviz vb. yiyecekler çok ağır gelmeye başladı bana yiyemedim ve omega 3 çok önemli olduğu için kullanmak şart bu tarz takviyeleri.