selinn35 Kızlar bu haftalarda olması normalmis ama korkuyorum ben birsey mi oluyor acaba bebegime diye. Bazen iki bazen tek taraflı agrıyor. Bugun sol agrıyor. İdrarda yanma yok enfeksiyon degil. Benim gibi yasayan var mı bu durumu ?
Rabiis Rain81 ağrin aşırı derecedeyse eğer doktoruna gitmeni tavsiye ederim. Bu aylarda normal kasık ağrısı bıçak saplanır gibi hafif ağrılar. Bol su iç biraz da yürüyüş yap geçecektir geçmiş olsun🥰
Mom084 Merhaba yaşadığınız normal ayaklarınızı yukrı kaldırıp uzanın kanama falan olmadıkça çok normal dinlenin bol bol sağ salim kucağınza alın inşallah