Evett bende doğurdum sonunda kızlar. Gebeliğimin özellikle son zamanlarında suyum az olduğu için 2 güne bir kontrole gidiyordum. 4 Aralık cuma gününe sezeryan günümüzü almıştık ama pazar günü akşam bebeğin hareketleri azalınca acilden giriş yaptık ve hemen doğuma aldılar. 30.11.2020 saat 01:00 da minik oğlum dünyaya geldi. Henüz kendisini göremedim ama. Solunum sıkıntısı varmış bebek yoğunbakımında dünden beri. Akciğerlerinin yaprak arasında hava birikmiş biraz gerekli olursa o havayı alacaklarmış birde enfeksiyon değerlerini takip ediyorlar. Umarım bir an önce iyileşir ve onunla birlikte gideriz evimize. Bol bol dua edin oğlum için lütfen. 🙏