Yasemin_K Merhaba guzel anneler 🥰 ankara sehir hastanesinde kontrollerimi yaptiriyorum suanda 33+3 gunluk gebeyim. Kilosunu cinsiyetini soylemiyorlar.ozelde ogrendim. Acaba oraya giden var mi hangi doktoru onerirsiniz herseyini soyleyecek🙏
sntn Yasemin_K yoo ben hangi doktora gittiysem cinsiyetini söyledi hatta necati bey 14. Haftada söyledi cinsiyeti
R-alparslan Yasemin_K bende sehir hastanesine gidiyorum en son gittiğim doktor Göknur şahin’di ve gercekten cok iyi ilgilendi yarınki randevumu da tekrar ondan aldım ☺️
R-alparslan Yasemin_K aklımda olan herşeyi sordum ben tek tek cevapladı diger gittiğim doktorlar gibi değildi ben memnun kaldım ☺️