Hamileliğim en başından beri ne kustum ne nede tiskindim ne bişi oldu bol bol uyudum ❤️🙏 hamileliğim çok güzel geçti her iki gebelik dede inşallah benim gibi geçer sennde çünkü hiç hamile değilmişim gibi ne enfeksiyon ne bir şey ağrı sızı geçirdim son 15 gün kaldı doğuma hala öyleyim ♥️ 🐣🙏 maşallah diyimde kendime sizinde.oyle olsun inşallah ♥️