Kızlar selam,benım bir sorum olacak size.Bugun kontrole gittim.Bebegım cok şükür iyi.Doktor bir hafta gelişimininin ileride oldugunu soyledi.Dogum 13 Hazıranken 9 hazıran oldu.Bugun 12+1 hastalıkken 12+5 mi olmus oldum simdi? Uygulamayı nasıl ayarlamam gerekıyor.Sat a gore yoksa gelişimine gore mi? Cevaplarsanız sevınırım.