Emel38 acıbadem hastanesi dr elif çınara gittim en başından beri kendisi harika bir doktor çok tatlı çok ilgili normal doğumada teşvik eden bir doktor fakat doğum fiyatı cok pahalı oldugu için memorial hastanesi özgüç beye geçiş yaptım şu an 35+6 haftalığım özgüç beyde gayet enerjik ilgili bir doktor hastanedeki tanıdığımızın önerisiyle özgüç beye geçiş yaptım aynı zamanda👍🏻