HilalAnl 5gün önce dogum yaptım erkek bebeğim var gazsancısını en aza indirmek için önerilerinizi yazarmısınız kimyon çayı yapamin oldumu annemi içiyor çocuk mu??
Ynccelik HilalAnl canım benim yigeniminde gaz sancısı çok aşırı oluyordu ablam anason demleyip içiyordu , yigenimede iki damla ağzına damlatiyordu. Yine gecmezse sağlık ocağına gidip damla damlatiyorduk. Ama sen yinede sağlık ocağına git bir danış yakınsa 🤗☺
Kibarbaby HilalAnl kesinlikle kiraz çekirdeği internetten filan araştırın Bir çok seçeneği var patiği yatağı gibi
ozgesoy28 HilalAnl gaz damlası oluyo bebekler için zaten erkek bebekler de en büyük sorun gaz kolik olabiliyolar doktoruna sorup gaz damlası alabilirsin
Aysenurtsr Dun civil de gaz sancisi icin, ici kiraz sapi cekirdegi dolu hem ayagina giymelik patik hem de karin torbasi gordum. Bir arkadasimda tavsiye etmisti onu kullandim iyi geldi diye. Bi de onlari deneyebilirsiniz.
Papatya90 Ben de şurda durayım, tüm gazım çocuğa geçiyor benim de kıvranıyo çocuk 😔 ıhlamur ve rezene iç dediler, deneyen oldu mu?