Kızlar 3-4 haftadır mide bulantıların var ve 5-6 Aydın adet görmüyorum ama şöyle zaten midemden rahatsızım ona yordum bulantıları adet olmamamda benim için normal çünkü hep 5-6 ayda bir adet görürüm pko hastası olduğum için eşimle ilişki sırasında korunuyoruz asla ihtimal vermezdim bu sabah 2 tane test yaptım net bi şekilde 2 çizgi çıktı bu mümkün mü 😢 oğlum henüz çok küçük ve korunmamıza rağmen böyle bişey olabilir mi 😞