Gonca-y şöyle diyim normalde 14 hafta büyük bir hafta genelde doktor cinsiyet tahmini yapıyor ve tutuyor hemen hemen😊benım 12.haftadan beri erkek..senin goruntunde hiç belli degil,belli olmayınca da bebegın eli kolu kız bebek olur.erkek bildigın baktıgın gibi orada bir bebek şekli gorursun😅yada ultroson da çekimin çokta iyi çıkarmamış