Ayseozmenucar kızlar spınal sezeryan düşünüyorum.3.bebeğim açıkcası ne maddi ne de manevi açıdan dogum fotorafçısı tutmak istemiyorum. sorum şu covitte fotorafçı girebiliyor mu Yada içeriye tlf teslim etsek çekerler mi
A2017 Özelde yaparlar ama devlet yapmaz ben bu konuda çok şanslıyım ablam kadın doğumda calısyor devlet hastanesinde kızımın dogum anınin vıdıosu bile var ınsallh sanada müsaade ederler çok güzel bir ani kalır
Ayseozmenucar Evet özelde olucak hemşire aslında çeker bizde altında kalmayız ama işte covıtten dolayı onu da mı yapmazlar 😣